// NISMO SE RAZUMELI?¿ //

by - мај 18, 2017






Dugo sam čekao da napišem ovaj post. Možda sam trebao i ranije, ali evo ga. U jednom od prethodnih postova sam pisao o reperki Sajsi MC. Pisao sam o tome kako je “iskoristila” Jelenu Karleušu za reklamu nove pesme. Mnogi su shvatili to kao hejtovanje Sajsi, što je skroz pogrešno. Rad ove reperke pratim duže vreme i jako volim njene pesme i ono što ova devojka radi. Drugačija je od ostalih. Ima svoj neki stil i pravac u muzici koji se ljudima dopada. Stoga, mislim da se nismo razumeli na pravi način.Ne mislim ništa loše o njoj, štaviše reklama za pesmu Lokal beogradizam je jako dobro odrađena. JK je jako popularna pevačica, što u Srbiji, što i šire. Smatram da je jako dobar potez Sajsinih ljudi za reklamu već pomenute pesme. Žao mi je što se ranije nisam oglasio ovim putem i što me je dosta ljudi pogrešno shvatilo. Nemam kome i zbog čega da se izvinjavam i da demantujem ono što sam rekao jer uvek stojim iza svojih reči, ali pobogu, pa ja obožavam Sajsi.

Njena muzika se u poslednje vreme malo promenila i sada je više komercijala. Smešno mi je kad pročitam negde da se prodala i ostale banalne stvari. Nije komercijala ništa loše. Njena muzika pre nekoliko godina možda nije loša ali ljudi nisu navikli na nešto tako pa i nije bila toliko popularna. Drago mi je što je malo promenila pravac svoje muzike jer smatram da će ovakvu muziku koju sada stvara ljudi više slušati. Urbanija muzika, brutalan tekst i još bolji stajling.

U nastavku posta pogledajte kako su se Sajsi i njena muzika menjale kroz godine. Linkovi pesama će biti ispod svake slike.










You May Also Like

1 коментара